Základní škola Praha 2 Londýnská 34
Londýnská 34
12000
Praha 2
Hlavní město Praha
Přihláška kompletní
Charakteristika
Jako jedna z mála pedagogů přistupuje k dětem velmi individuálně, což jim pomáhá zaměřit se více na to, v čem vynikají. To vůbec není u učitelů na prvním stupni obvyklé. Ten přístup, že každé dítě má jiné tempo a stejně dojde tam, kam potřebuje, je výjimečný, neprobouzí v dětech nezdravou soutěživost a velmi je motivuje. Rozhodně nejde o samozřejmost. Během online výuky rozdělila děti do skupinek podle jejich schopností a věnovala se jim s obrovskou trpělivostí individuálně, zatímco jiní kantoři online výuku spíš jen "přežili". Magda už má za léta praxe svoje zkušenosti, ale zároveň mladistvou chuť tvořit svěží a neotřelé pracovní listy pro svoje děti a to zcela nad rámec svých povinností.
Děti říkají:„Paní učitelka Magda mě nikdy nesrovnává s ostatními“, „Magda je trpělivá a dokáže na každém člověku najít něco dobrého“, „Podporuje nás, když něco tvoříme. Je ráda, když se nám něco povede. Když jsem smutná, tak na mě vždycky přenese dobrou náladu“ a „Paní učitelka mě vede, abych se beze strachu věnovala tomu, co mi nejvíc jde.“
Nenutí nás biflovat se kvanta látky nazpaměť, snaží se nám spíš ukázat, kde si můžeme věrohodné informace sami dohledat, na test si každý může zhotovit vlastní tahák, čímž se vlastně nenápadně procvičujeme v látce.
Tak nás vlastně učí a pomáhá nám rozvíjet svoji osobnost podobně jako učitel národů Jan Amos Komenský.
Příhoda
Výlety a víkendové akce dětí s rodiči, kterých se vždycky zúčastní v době svého volna, pokaždé vytvoří mnoho společných příběhů, včetně nošení těžkých kamenů v batohu, které tam náhodou děti nasbíraly, protože kamínky byly hezké. Paní učitelka vždycky ví, co potřebujeme:
„Jednou jsme byli ve škole všichni unavení a paní učitelka povídá:,Jak tak na vás koukám, měla jsem naplánovanou nějakou těžší práci po skupinkách, ale uděláme ji jindy.´ A spolužáka, který usnul, nechala dospat.“
Paní učitelka je prostě „zlatá“.