Harmonogram 

Zahájení  - 5. října 2024
Příjem přihlášek - do 31.12. 2024
Regionální kola - leden únor 2025
Semifinále - začátek března 2025
Finále - 28. března 2025
Galavečer-Kantorský bál - 29. 3. 2025

 

Sledujte nás na You Tube

Zahájení 30. ročníku ankety

Studio Zlatý Ámos
Aktuální informace

Jděte do toho ...
rady Zlatých Ámosů

Jak to vidí Ámos
Vzpomínka na zážitek a doporučení

Minutový učitel
Finalisté vás za minutu něco naučí

Najdete nás také na Instagramu a Facebooku

   

Příjem přihlášek končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Staněk Libor <br />Šuralová Emilie  <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Filípková Julie  <br />Jandová Barbora  <br />Jindrová Zdeňka  <br />Kopecký Ondřej <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Liberecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Kotopulu Natálie <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Klimecká Klára  <br />Maleňáková Vlasta  <br /> <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Urbanský Denis <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Dobšová Tereza  <br /> <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Adamcová Jitka  <br />Klimeš  Jan  <br />Měráková Veronika  <br />Pastyříková Veronika  <br />Pfefferová Magdalena  <br />Walterová  Zdeňka  <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti

Upozornění na novinky e-mailem

Závodná Renata

Závodná Renata
Jazykové a humanitní gymnázium PRIGO
Mojmírovců 1002/42
709 00
Ostrava
Moravskoslezský kraj
Přihláška kompletní

Charakteristika

Proč jsme se rozhodli nominovat právě paní Mgr. Renatu Závodnou?
Paní učitelka Závodná je učitelkou tělem i duší, takzvaně člověk na správném místě. Všeobecně rozlišujeme hodiny, které se musí „přetrpět“ a ty, které si užíváme každou minutou. Hodiny angličtiny spadají rozhodně do druhé z výše zmíněných kategorií. V momentě, kdy paní Závodná poprvé vešla do naší třídy, okamžitě jsme předpokládali, že bude typ člověka, který musí mít vše po svém. Když jsme ale měli možnost poznat ji blíže, přišli jsme na to, že opak je pravdou. Paní Závodná se vždy pokusí vyjít vstříc a jedná s námi jako se sobě rovnými, jako s partnery na cestě ke vzdělání. Ke každému z nás má individuální přístup, ale zároveň by nikdy nedopustila, aby došlo ke křivdě vůči někomu jinému.
Pokud má kdokoliv problém nejen s učivem, vždy si najde čas i mimo vyučování, aby mohla dotyčnému pomoct. Hodinu koncipuje takovým způsobem, aby se nikdo nenudil a dostal možnost svou jazykovou úroveň zlepšit, nehledě na to, jak je vysoká.
Ve výuce nesedíme jen v lavicích a neposloucháme výklad. Většinu věcí si máme možnost vyzkoušet v praxi, ať už formou rozhovorů, projektů, prezentací či jiných výstupů v rámci hodiny. Tento přístup k výuce nám dává možnost zlepšovat své rétorické dovednosti a odbourává často skloňovanou hrůzu mluvit před lidmi. Přestože se pro některé může jevit, že má jako kantor vysoké nároky, vždy svým záměrem něco sleduje a všichni ve třídě víme, že nás chce připravit na výzvy, které nás v budoucnu čekají.
Hlavním důvodem naší nominace je především to, že chceme ocenit její nasazení pro výuku, vytváření individuálního prostředí pro posouvání naší jazykové úrovně a hlavně, že to vše dělá s úsměvem.

Příhoda

Omezit se pouze na konkrétní zážitek by bylo poměrně degradující, ale většině z nás na paměti utkvěla jedna z prezentací, na které jsme měli příležitost pracovat v minulém školním roce během on-line výuky.
Pro většinu z nás bylo toto období velmi náročné, a proto paní Závodná vytvořila projekt, kterým nám chtěla pomoci vrátit se do běžných, zajetých kolejí. Nazvala ho: „How has remote learning affected my life?“
Cílem bylo, aby se každý retrospektivně podíval do předešlých několika měsíců a zhodnotil změny, které byly způsobeny online výukou. Pro všechny to bylo zajímavé poohlédnutí a uvědomění si skutečností, jaké dopady na nás tehdy ještě netradiční výuka měla. Zároveň jsme si uvědomili, že to, čím jsme si procházeli, bylo náročné i pro ostatní, a to mělo pozitivní dopad na vyrovnávání se s celou situací.

Zpět na seznam kandidátů

STŘÍBRNÍ PARTNEŘI

porg.png (800×410)

 

Partneři 2024-2025

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Berchtold
Alkom
ČT edu
MP Education
Hlavní město Praha
Efko

Mediální partneři 2024-2025

Dětská tisková agentura
ČT: D
Týdeník školství
Adam.cz
řízení školy
Amos vision