Harmonogram 

Zahájení  - 5. října 2024
Příjem přihlášek - do 31.12. 2024
Regionální kola - leden únor 2025
Semifinále - začátek března 2025
Finále - 28. března 2025
Galavečer-Kantorský bál - 29. 3. 2025

 

Sledujte nás na You Tube

Zahájení 30. ročníku ankety

Studio Zlatý Ámos
Aktuální informace

Jděte do toho ...
rady Zlatých Ámosů

Jak to vidí Ámos
Vzpomínka na zážitek a doporučení

Minutový učitel
Finalisté vás za minutu něco naučí

Najdete nás také na Instagramu a Facebooku

   

Příjem přihlášek končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Staněk Libor <br />Šuralová Emilie  <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Filípková Julie  <br />Jandová Barbora  <br />Jindrová Zdeňka  <br />Kopecký Ondřej <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Liberecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Kotopulu Natálie <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Klimecká Klára  <br />Maleňáková Vlasta  <br /> <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Urbanský Denis <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Dobšová Tereza  <br /> <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Adamcová Jitka  <br />Klimeš  Jan  <br />Měráková Veronika  <br />Pastyříková Veronika  <br />Pfefferová Magdalena  <br />Walterová  Zdeňka  <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti

Upozornění na novinky e-mailem

Doležal Přemysl

Doležal Přemysl
SŠ polytechnická Brno, Jílová, příspěvková organizace
Jílová, 164/36g
639 00
Brno
Jihomoravský kraj
Přihláška kompletní

Charakteristika

Pan učitel Přemysl Doležal je učitelem, který vyučuje předměty Ekonomika, Marketing a management a Obchodní korespondence.
Je nám podporujícím a motivujícím parťákem při cestě k maturitnímu vysvědčení na nástavbovém studiu Podnikání. Zahrnuje do našich hodin také vedení nás k tomu, abychom se dokázali zorientovat nejenom v učení, ale i v životě. Jeho originální způsob výuky umí zaujmout a vtáhnout, protože zahrnuje různé i neobvyklé metody.
V hodinách pan učitel využívá zajímavé a nevšední prezentace. Nejen ty v elektronické podobě, které si sám vytváří jako podklady pro výuku, ale také samotná prezentace jeho způsobu výkladu látky, kdy energií zaplní třídu. Také nám vlastnoručně kreslí na tabuli vtipné obrázky a příběhy, kterými demonstruje to, co probíráme, abychom lépe chápali a zapamatovali si látku - včetně souvislostí. Při výuce nových pojmů a souvislostí nás vede k diskuzi, vyjadřování názorů a využívání toho, co vlastně už známe. Umí vytvářet situace, kterými nás, /aniž bychom to poznali na první dobrou/, dovede k tomu, co do nás chce „nalít“.
Propojování teorie s praxí je náplní každé hodiny. Využívá k tomu svých zkušeností získaných v oblasti mimo školství nebo aktualit a zajímavostí z domova i zahraničí, popřípadě exkurzí na zajímavá místa, kam bychom se běžně nepodívali.
Díky zprostředkování kontaktů našeho pana učitele, jsme si někteří z nás vyzkoušeli i studium nanečisto na VŠ, nebo navštěvovali po vyučování společně přednášky na vysokých školách nebo v jiných institucích. Což je pro nás naprosto nepřekonatelná zkušenost.
Pan učitel nám byl oporou i v distanční výuce – ať již z hlediska udržení naší motivace, pozornosti, tak i zajímavými soutěžemi a on-line prezentacemi, kterými distanční výuku oživil a zpříjemnil. Jde vidět, že ho práce učitele baví – v prezenční i distanční výuce, popřípadě v rámci tandemové výuky, které se na škole věnuje také.
On prostě dokáže vybudit zájem i těch největších odpůrců učení, protože dokáže udělat při školní práci atmosféru, která vtáhne všechny a volí formy, které nás přimějí se zapojit a pracovat. Přistupuje k nám, jako k sobě rovným - parťákům. Díky jeho individuálnímu přístupu ke každému z nás, vydoluje z každého to, co v něm je, a to takovým způsobem, že se nikdo necítí být outsiderem a to je super….
Je čestný, přísný, spravedlivý, drží slovo a kdykoli je třeba, dokáže nás vyslechnout a pomoci, dokáže nás posunovat dál, podržet, je-li třeba a je na něj spoleh – prostě správný chlap v učitelském světě, který má náš přirozený respekt.
Pro toto všechno a ještě i víc, co už se sem nevešlo, jsme ho do Zlatého Ámose přihlásili - je to náš favorit na vítězství.

Příhoda

Vybrat pouze jednu příhodu je velmi složitý úkol. Každá z hodin je příhodou sama o sobě. Nicméně v každé hodině k nám pan učitel přistupuje jako k týmu, jehož je součástí. Proto jsme byli velmi překvapeni tím, že pan učitel po nás chce pravidelně vyplňovat anonymní on-line hodnocení jeho práce a oznámkovat jej. Toto hodnocení zahrnuje zpětnou vazbu na jednotlivé předměty, ve kterých nás pan učitel učí. Pana učitele zajímá u každého z předmětu to, jestli nám předává znalosti srozumitelně, v pro nás vyhovujícím tempu, jestli se nebojíme ptát, zapojit se do hodiny, a co by nám více pomohlo při výuce k pochopení. S našimi postřehy pan učitel pracuje. Pracuje tedy nejen s námi jako žáky, ale i sám se sebou a na sobě. Záleží mu na tom, abychom vše pochopili, aby nás předměty s ním bavili a cítili jsme se při jeho výuce dobře. Naše nominace do této soutěže je pro něj zpětnou vazbu nad rámec jeho pravidelné zasílané.

Zpět na seznam kandidátů

STŘÍBRNÍ PARTNEŘI

porg.png (800×410)

 

Partneři 2024-2025

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Berchtold
Alkom
ČT edu
MP Education
Hlavní město Praha
Efko

Mediální partneři 2024-2025

Dětská tisková agentura
ČT: D
Týdeník školství
Adam.cz
řízení školy
Amos vision