Harmonogram 

Zahájení  - 5. října 2024
Příjem přihlášek - do 31.12. 2024
Regionální kola - leden únor 2025
Semifinále - začátek března 2025
Finále - 28. března 2025
Galavečer-Kantorský bál - 29. 3. 2025

 

Sledujte nás na You Tube

Zahájení 30. ročníku ankety

Studio Zlatý Ámos
Aktuální informace

Jděte do toho ...
rady Zlatých Ámosů

Jak to vidí Ámos
Vzpomínka na zážitek a doporučení

Minutový učitel
Finalisté vás za minutu něco naučí

Najdete nás také na Instagramu a Facebooku

   

Příjem přihlášek končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Staněk Libor <br />Šuralová Emilie  <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Filípková Julie  <br />Jandová Barbora  <br />Jindrová Zdeňka  <br />Kopecký Ondřej <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Liberecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Kotopulu Natálie <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Klimecká Klára  <br />Maleňáková Vlasta  <br /> <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Urbanský Denis <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Dobšová Tereza  <br /> <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Adamcová Jitka  <br />Klimeš  Jan  <br />Měráková Veronika  <br />Pastyříková Veronika  <br />Pfefferová Magdalena  <br />Walterová  Zdeňka  <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti

Upozornění na novinky e-mailem

Hajný Radek

Hajný Radek
ZŠ T. G. Masaryka Rajhrad
Havlíčkova 452
664 61
Rajhrad
Jihomoravský kraj
Přihláška kompletní

Charakteristika

Náš pan učitel je jeden z těch, které prostě musíte poznat. Je o něm toho tolik co říct, že by to snad nikdy nikdo nezvládl zmínit všechno. Už od prvního okamžiku, co jsme ho poznali, se k nám choval velmi sympaticky, na rozdíl od ostatních učitelů. Nebere nás všechny jako 1 třídu, ale přistupuje k nám všem individuálně, aby každému jednotlivci dokázal co nejlépe pomoct a vysvětlit mu učivo. Například já, kdykoliv jsem si řekl o práci navíc, abych se v hodině nenudil, nebyl to sebemenší problém, protože jí má vždy dostatek po ruce, nebo kdykoliv se někdo přihlásil, že učivu nerozumí, tak se mu to snažil vysvětlit vždy způsobem, kterým by to dokázal pochopit. Toto se ovšem nikdy neodráží na známkování, pan učitel je vždycky férový a nikomu nenadržuje. Jeho způsob vysvětlování a učení je přesně takový, jaký bych si osobně představoval, že měl sám Ámos. Je vtipný, snadno pochopitelný a někdy až příliš názorný, díky několika desítkám metafor, jimž kupodivu vždy všichni rozumí, a kterých má v jeho slovní zásobě nespočet. Ovšem to se netýká jen předmětů, které vyučuje, dokáže nám vysvětlit skoro jakékoliv učivo z ostatních předmětů, klidně i na středoškolské úrovni, kterému nerozumíme. Jeho přístup k nám také velmi napomáhá tomu, že se mu můžeme kdykoliv s čímkoliv svěřit. Takových situací bylo už nespočet a vždycky nám velmi rád pomohl. Je hodný milý laskavý a někdy až příliš shovívavý. Zkrátka je toho o něm tolik, že bych mohl pokračovat, což se také odráží na délce této charakteristiky. Holt má takový charakter, který nejde popsat v pár větách, ho prostě musíte poznat, abyste pochopili, že právě on si, nejen podle mě, ale i podle dalších skoro 150 lidí, zaslouží právě titul zlatého Ámose. Myslíme si, že je mu velmi podobný, nejen po té inteligenční části, ale i po té osobní.

Příhoda

S naším panem učitelem Hajným máme spoustu úžasných zážitků a vzpomínek. Skoro každý den nám přibývají další. Plánujeme, povídáme si sním skoro o čemkoliv, jako by to byl náš třídní, a nejen třídní, ale dokonce i velmi dobrý kamarád, přeci jenom se s ním známe už čtvrtým rokem.
Tato skvělá příhoda se odehrála na začátku sedmé třídy, kdy naše třídní učitelka odcházela na mateřskou. Rozhodli jsme se pro ni společně s panem učitelem udělat překvapení. Hodně dlouho jsme přemýšleli, co uděláme, až nás to napadlo, jelikož naše paní učitelka má velmi ráda gumové bonbony, tak jsme jimi naplnili rovnou celý proutěný koš, dále nějakého plyšáka pro dítě, něco, aby si nás všechny pamatovala a samozřejmě pořádnou kytku. Když šel pan učitel vybírat plyšáka, tak nám je postupně všechny fotil a posílal na messenger. Rodiče by nás v té době totiž nepustili do Brna, abychom mohli nějakého zajímavého plyšáka vybrat. Na památku jsme se rozhodli pro vázu, kterou však všichni podepíšeme. Podepisovali jsme ji postupně jednou v hodině, aby na to nikdo nepřišel, ale ta největší sranda byla, když naše paní učitelka vletěla do kabinetu za panem učitelem s nějakými papíry na podepsání a ta váza stála hned vedle ní, takže pan učitel na ni celou dobu mluvil a dělal vše pro to, aby se neotočila a nevšimla si té vázy, naštěstí to vyšlo. Ideální čas předání byla poslední hodina výtvarné výchovy s paní učitelkou. Najednou se ozvalo klepání, do třídy vtrhnul pan učitel ještě s panem asistentem a nesli kytku, paní učitelka nic nechápala, vzápětí se zvedl jeden spolužák, aby přinesl ze skříně i zbylé dárky a když jsme paní učitelce vysvětlili, o co jde, a předali jí dárky, tak se štěstím rozbrečela.
Opravdu je skvělé mít takovéhoto skvělého učitele, se kterým můžete probrat skoro úplně cokoli a on udělá spoustu věcí i mimo školu nejen pro vás jako žáka nebo třídu, ale i jiného učitele.

Zpět na seznam kandidátů

STŘÍBRNÍ PARTNEŘI

porg.png (800×410)

 

Partneři 2024-2025

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Berchtold
Alkom
ČT edu
MP Education
Hlavní město Praha
Efko

Mediální partneři 2024-2025

Dětská tisková agentura
ČT: D
Týdeník školství
Adam.cz
řízení školy
Amos vision