Vrtišková Kateřina
ZŠ Jílové u Prahy
Komenského 365
254 01
Jílové u Prahy
Středočeský kraj
Přihláška kompletní
Charakteristika
Paní učitelka k nám do školy v Jílovém u Prahy přišla před dvěma lety a stala se naší třídní učitelkou. Během této krátké doby jsme si ji všichni oblíbili. Posuďte sami:
Paní učitelka je velmi pracovitá a tvořivá. Místo sešitů si pro nás každou hodinu připravuje pracovní listy, ve kterých nás zábavnou formou učí probíranou látku. A také kreslí na tabuli složité grafy. Pro každý rok nám dává možnost hlasovat o tématu na následující školní rok. Tento rok jsme dobrodruzi, v loňksém roce jsme byli námořníci. S tímto tématem si pro nás připravuje mimoškolní aktivity, např. různé bojovky a výpravy, ale také hallowenské přespávání ve škole nebo vánoční besídku. Letos s námi jako překvapení pro rodiče vytvořila krátké animované filmy. Zapojuje se svými nápady i do našeho školního Ekotýmu. O třídnických hodinách nám připravuje oslavy narozenin, ve kterých hraje na kytaru. Nepostrádá ani svůj humor, je velmi veselá. Pro rodiče připravuje tzv. rodičovské kavárny, ve kterých se naše rodiče mají možnost lépe seznámit.
Příhoda
V celoroční hře si pro nás paní učitelka Vrtišková připravuje bojovky. V jedné takové si připravila QR kódy, jak my říkáme QR-kódovka (QR-kódová bojovka). Den před tím si plánovanou trasu prošla a zmapovala ji, pak si pro nás doma připravila pergameny, QR kódy a runy (starověké písmo). Druhý den její dcera šla před námi a rozvěšovala QR kódy a poschovávala runy a pergameny. Všichni jsme se sešli ve třídě, kde visely pergameny. Ty jsme si přečetli. Pak jsme vyrazili na cestu. Cestu jsme šli podle QR kódů, ve kterých bylo napsáno, která celoroční skupina žáků vede třídu. Každá skupina měla mapu a podle ní vedla třídu. Na stanovištích kam jsme vždy došli, byly už rozvěšené pergameny, další QR kódy a runy. V pergamenech vždy bylo napsáno, co máme dělat. Na všech stanovištích byly připraveny parádní úkoly, např. věže s písku, uklízení odpadků nebo nesení všech členů skupiny na horu pomocí dvou párů nohou. Když jsme všechna stanoviště splnili, následovalo podepsání v runách a sebehodnocení kdo jak přispěl a kdo škodil. Moc jsme si to užili. Třída 5.A, ZŠ Jílové u Prahy.
Zpět na seznam kandidátů